Emlak Teknolojilerinde MLS’in Geleceği
Yapay Zeka ve Veri Analitiği ile MLS Gelecekte, yapay zeka (AI) ve büyük veri analitiği MLS sistemlerine entegre edilerek daha akıllı ve öngörülebilir...
Devamını OkuNeden MLS Kullanmalıyım? Gayrimenkul Profesyonelleri İçin Avantajlar Nelerdir?
1. Geniş ve Güncel Emlak Envanteri MLS, binlerce emlak listesini tek bir platformda birleştirir. Bu sayede, kullanıcılar aradıkları özelliklere uygun ...
Devamını OkuMLS Nedir ve Gayrimenkul Sektörüne Etkileri Nelerdir?
MLS Nedir? Multiple Listing Service (MLS), gayrimenkul profesyonellerinin, yani emlakçılar ve brokerların, ilanlarını merkezi bir platformda paylaşmas...
Devamını OkuMLS ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
1. MLS ile Daha Fazla Görünürlük Kazanın Emlak ilan yönetimi, satış sürecinin en kritik adımlarından biridir. MLS sistemine entegre edilen ilanlar, sa...
Devamını OkuEmlak Ofisleri için CRM Kullanmanın 7 Avantajı
Emlak sektöründe CRM’in faydaları ve kullanmanın avantajlarını açıklamadan önce CRM nedir, temel manada ne işe yarar kısaca bahsedelim. İngilizce açıl...
Devamını OkuPortföy Yayınlama İmkanı Sunan 5 Emlak Sitesi
Başarılı bir emlak danışmanı olmak için online platformları portföyünüzü genişletmek ve potansiyel müşterilere ulaşmak için etkili bir şekilde kullanm...
Devamını OkuEmlak Danışmanlarının Neden Web Sitesi Olmalı?
1. Ofisinizin markalaşmasını sağlar Emlak ofisi kurmak ve bu yönde menkul pazarlamak her emlakçının amacı olmaktadır. Ancak emlak ofislerinin kendile...
Devamını OkuGayrimenkul Pazarlamasında Sosyal Medyadan Faydalanmak İçin 8 İpucu
Gayrimenkul pazarlaması, günümüzde hem fiziksel olarak hem de çeşitli online platformlar üzerinden yapılabilmektedir. Sadece gayrimenkul danışmanlığı ...
Devamını OkuEmlak Sektöründe Referral Marketing ve Collaboration Marketing
Referral Marketing Nedir? Referral Marketing, tam Türkçe karşılığı ile "Yönlendirme Pazarlaması" olarak söylenebilir. Temel bağlamda, mevcut müşterile...
Devamını Oku- 1
- Sonraki