BLOGLARIMIZ

Emlak Teknolojilerinde MLS’in Geleceği

Yapay Zeka ve Veri Analitiği ile MLS Gelecekte, yapay zeka (AI) ve büyük veri analitiği MLS sistemlerine entegre edilerek daha akıllı ve öngörülebilir...

Devamını Oku

Neden MLS Kullanmalıyım? Gayrimenkul Profesyonelleri İçin Avantajlar Nelerdir?

1. Geniş ve Güncel Emlak Envanteri MLS, binlerce emlak listesini tek bir platformda birleştirir. Bu sayede, kullanıcılar aradıkları özelliklere uygun ...

Devamını Oku

MLS Nedir ve Gayrimenkul Sektörüne Etkileri Nelerdir?

MLS Nedir? Multiple Listing Service (MLS), gayrimenkul profesyonellerinin, yani emlakçılar ve brokerların, ilanlarını merkezi bir platformda paylaşmas...

Devamını Oku

MLS ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?

1. MLS ile Daha Fazla Görünürlük Kazanın Emlak ilan yönetimi, satış sürecinin en kritik adımlarından biridir. MLS sistemine entegre edilen ilanlar, sa...

Devamını Oku

Emlak Ofisleri için CRM Kullanmanın 7 Avantajı

Emlak sektöründe CRM’in faydaları ve kullanmanın avantajlarını açıklamadan önce CRM nedir, temel manada ne işe yarar kısaca bahsedelim. İngilizce açıl...

Devamını Oku

Portföy Yayınlama İmkanı Sunan 5 Emlak Sitesi

Başarılı bir emlak danışmanı olmak için online platformları portföyünüzü genişletmek ve potansiyel müşterilere ulaşmak için etkili bir şekilde kullanm...

Devamını Oku

Emlak Danışmanlarının Neden Web Sitesi Olmalı?

1.  Ofisinizin markalaşmasını sağlar Emlak ofisi kurmak ve bu yönde menkul pazarlamak her emlakçının amacı olmaktadır. Ancak emlak ofislerinin kendile...

Devamını Oku

Gayrimenkul Pazarlamasında Sosyal Medyadan Faydalanmak İçin 8 İpucu

Gayrimenkul pazarlaması, günümüzde hem fiziksel olarak hem de çeşitli online platformlar üzerinden yapılabilmektedir. Sadece gayrimenkul danışmanlığı ...

Devamını Oku

Emlak Sektöründe Referral Marketing ve Collaboration Marketing

Referral Marketing Nedir? Referral Marketing, tam Türkçe karşılığı ile "Yönlendirme Pazarlaması" olarak söylenebilir. Temel bağlamda, mevcut müşterile...

Devamını Oku